zaterdag 29 oktober 2011

Letterbak vullen

Tja... dan heb je de letterbak (eindelijk) wit geschilderd en dan? Eerst dacht ik eraan om alleen mooi papier erin te doen. Bv met de kerst een mooi kerstthema en met de paas meer in de gele tinten.
Maar toen... toen kwam ik het 365 dagen project tegen van Jokidoki.
Zij maakt mooi kleine kunstwerkjes van een scrabbletegel.

Dus... goed gekeken hoe zij dat deed, naar de kringloop winkel voor scrabbletegels, want ons eigen spel wilde ik graag compleet houden :)
Ze hadden geen scrabble, maar wel een ander spel met vierkante blokjes, dus die heb ik meegenomen.
Lijm besteld op internet en dan beginnen.

De eerste zijn klaar. Zoals je ziet zijn er 2 formaten, de grotere zijn Dominostenen die ik gisteren op een rommelmarkt heb gekocht (0.50,-).
Ik kan er nog heel veel maken, want ik heb nog veel lege plekjes in mijn letterbak!


Ik heb ook gezien dat ze er kettingtjes van maken, maar daar heb je een soort hangertje voor nodig en ik zou niet weten waar ik die kan kopen. Nou ja, eerst maar eens lekker de letterbak meer vullen.



Wil je dit ook? Kijk dan op de site van Jokidoki of op bovenstaand filmpje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten