maandag 24 oktober 2011

Verslaafd...

Ja, ik ben verslaafd.
Sinds ongeveer 2 jaar ben ik verslaafd aan het kopen en dragen van King Louie  jurkjes.
Ik word eigenlijk altijd blij als ik ze zie, bijna altijd met mooie bloemetjes erop.

Soms wordt ik aangesproken op de jurkjes, door vrouwen die ik niet ken, zoals laatst.
Ik kreeg door een verkoopster in een schoenenwinkel in Zutphen een compliment over mijn jurkje en ze vroeg of het van King Louie was. En dat was het!
Ik vind het ook heel gezellig op straat, ik herken vaak de leuke stofjes die zo typerend zijn voor King Louie.

Hier een paar van mijn jurkjes die ik dit jaar heb gekocht:



Ik denk dat ik ook een nieuwe verslaving heb opgelopen, de kringloop.
Vandaag ben ik spontaan met Barbara naar de kringloop in Haarlem geweest. Was gezellig!
Ik heb een leuke rok gekocht. Als die goed past zal ik een keer een foto plaatsen.


                                        Gepast! Ik ben tevreden, leuk met mijn mooie laarzen!


Barbara had een mooie kop en schotel en oude (koek)trommeltjes gekocht. We zijn het met elkaar eens; je kan nooit zonder een aankoop zo'n winkel uitlopen...

Dus, vooral verslaafd aan het kopen geloof ik....

Groetjes Esther


Geen opmerkingen:

Een reactie posten