woensdag 23 november 2011

Bloemetje op woensdag

En dan is het alweer woensdag....

Vorige week was ik in de nieuwe kringloop in Ijsselstein. Die dag net geopend en dus was alles nog helemaal netjes. Veel mensen hadden de winkel al gevonden, maar er waren toch nog veel mooie dingen.
Ik had een mooi klein kristallen vaasje gekocht en deze onderstaande witte vaas. Van het merk Bavaria. Een oude vaas die nu eigenlijk weer modern is geworden....
Kosten? 1,50 euro, daar laat je het natuurlijk niet voor staan!

Klein boeketje erin en genieten. Heb alleen een foto ervan met lich van de lamp, want we zitten hier al een paar dagen in de mist, veel natuurlijk licht komt er dus niet naar binnen. Dan maar een 1960 filtertje eroverheen en toch gezellig plaatsen.

Nog meer bloemetjes bekijken? Een sneller kloppend hart.

2 opmerkingen:

  1. ha ha je woont dus in de buurt bij mijn ouders want in die kringloop ben ik vorige week met mijn ouders geweest LOL

    BeantwoordenVerwijderen