vrijdag 25 november 2011

Printen op canvaspapier

Ik zag op internet dat anderen niet alleen printen op gewoon wit papier of pagina's uit oude boeken, maar ook op canvaspapier. Dit wilde ik natuurlijk ook proberen. en, het werkt!

Dit is het papier, gekocht bij de Action, 10 vellen voor 1,69. Dus, er kan wat misgaan voor dat geld en dan is er geen man overboord!

Dan naar huis, mooi plaatje gezocht, goede kant van het canvaspapier in de printer en afdrukken. Het resultaat was veel mooier dan ik had verwacht!
Ik heb nu een vrij grote afdruk (zo groot als een ansichtkaart), maar je kan er natuurlijk alle kanten op.
Je kan een mooie foto afdrukken en erna inlijsten, kaarten maken enz

Dit is de eerste afdruk die ik heb gemaakt en later op een kerstkaartje geplakt. Rechts onder zit een 3d stickertje, geeft net even een ander effect. Best een leuke kerstkaart geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten