zondag 1 januari 2012

Pin van de dag

Ik kijk elke dag meerdere keren naar Pinterest. Ik heb hier al eerder over geschreven. Het is (gelukkig lees ik dat ook van veel anderen) verslavend.
Ik weet niet waarom, maar steeds kijk ik weer wat anderen op hun prikbord hebben gezet. Soms gaat het over een reisbestemming, een mooie tekst, idee voor kleding, een DIY project of een recept.
Je klikt op het plaatje en je wordt gelinkt naar de webpagina waar degene het heeft gevonden.

Natuurlijk verzamel ik mijn eigen pins, maar ik wil ze hier ook delen. Dus, zal ik regelmatig een pin delen. Waarschijnlijk niet iedere dag, want soms zal ik met andere dingen bezig zijn... En ook al lonkt een 365 dagen project, toch durf ik dat nog niet aan. (Een jaar is best lang)
Eerst maar eens kijken hoe ik dit blijf vinden....

Dus, de eerste pin van dit blog en van dit jaar. Moest natuurlijk wel iets te maken hebben met 1 januari.

Pinned Image

HAPPY NEW YEAR!!!!



Scroll to Top

Geen opmerkingen:

Een reactie posten