woensdag 11 april 2012

Fleur en kleur op de woensdag

Vandaag een foto van een tekst die ik heb opgeschreven. In februari heb ik een online cursus gedaan van Joanne Sharpe.  Zij is in de wereld van Art Journaling best een bekende en ik heb met veel plezier die maand meegedaan met de cursus. Hieronder een filmpje van degene die ik heb gedaan....

Om eerlijk te zijn heb ik mij ook weer ingeschreven voor de nieuwe online curus die afgelopen maandag is begonnen. Ik ben benieuwd!


Maar hier de foto, met lekker veel KLEUR!!!!!

Zin meer fleur en kleur?
Een sneller kloppend hart

4 opmerkingen:

  1. Onwijs kunstig zeg! Ik vind art journaling altijd erg gaaf om te zien, maar ben er zelf niet zo'n ster in. Mooie combi met die zwarte accenten erbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om al die verschillende hobby's tegen te komen in blogland.
    Inderdaad heel kleurig.
    Fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Originele fleur en kleur zeg, mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Leuk dat je de cursus hebt gevolgt, goed hoor. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen