maandag 2 april 2012

Lang leve Marktplaats!

Zoals wel vaker was ik afgelopen week weer aan het snuffelen op marktplaats. Eigenlijk ben ik op zoek naar een klein houten tafeltje om op te knappen voor in de tuin.
Ineens..... keek ik naar de jurkjes :)
En dan vooral mijn favoriete jurkjes: King Louie....

En ineens zag ik het, een leuk nieuw jurkje in mijn favoriete model en soort stof. De dame die het had gekocht had verzuimd om het terug te sturen naar de winkel en dus kon ze er geen geld meer voor terug krijgen. Zij betaalde 79,- euro en vroeg (inclusief verzendkosten) 30 euro. Koopje!
Op de eerste foto lijkt het wel een zwarte stof, maar op de andere zie je dat het meer donkerpaars lijkt te zijn.

Ik heb meteen contact gezocht en vandaag kreeg ik het jurkje netjes (met prijskaartje er nog aan) door de bus. Helemaal leuk dat marktplaats. En dat tafeltje voor in de tuin? Dat komt vast nog wel een keer goed!


1 opmerking: