donderdag 15 augustus 2013

Boeddha snail mail

Ik heb mij laatst ingeschreven bij Tante Jannies Postkamer.
Daar kun je aangeven dat je aan iemand post wilt sturen. Daar maak je dan een leuk pakketje voor. Als die persoon jouw post heeft ontvangen.... krijg jij weer van een willekeurig iemand post thuis gestuurd.

ZO LEUK!

Ik heb dit gemaakt voor Anne. Ik heb op haar blog gekeken en het viel me op dat ze een paar keer schreef over minder energie hebben.



Ik heb dus een boeddha post gemaakt voor haar. Met kaarten uit de Happinezz en zelf kaartjes gemaakt met een collage van dingen uit de Happinezz.
Verder nog wat kleine dingen zoals stickers en dergelijke ingepakt.

Ik ga het nu opsturen en hoop dat zij het leuk gaat vinden!

groetjes Esther

3 opmerkingen:

  1. Ze zal het vast heel leuk vinden,Esther.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie en lieve snailmail!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ze vond het ook heel leuk dus dat was fijn. Mooi dat jij dit allemaal tot stand hebt gebracht!

      Verwijderen